Pages

7/13/2013

Vietnamese Food/ベトナム料理 カリフォルニア

I was craving some Vietnamese food and of course whenever you come to California, I say you gotta have some good Vietnamese food! I went to a Vietnamese town to eat some good authentic Vietnamese food. Yes, I was looking forward to eating some good Pho!

ベトナム人が多いカリフォルニアではベトナムタウンなどに行くと
美味しい本場の味が楽しめます。
フォーはかなりヘルシーで美味しいので食べに行ってきました。




I ordered seafood pho with extra herbs (basil and mint).
One bowl only cost $6, on top of that I became so full I couldn't finish it...
全てのシーフードが入っていて
元々量が結構多いのに$6でした。
安い...



mmm! 

And the rice paper spring rolls. I ordered no meat, just shrimp only!
生春巻き。

Lastly I finished my dinner with a sweet iced milk tea. It tasted like one of those milk tea that you get at Thai restaurants.
食後には結構甘めのミルクティーでお口直し。
どっちかというとタイレストランで出てくるようなミルクティーでした。
Very satisfied, light yet tasty dinner!
ごちそうさまでした。


0 件のコメント:

コメントを投稿

ShareThis