Pages

10/11/2013

Tokyo Disneyland Food/東京ディズニーランドでグルメ

Today my best friend and I took a trip to Tokyo Disneyland! 
It was the season for halloween decorations and attractions, they had
decorated the whole park with lots of pumpkins, pumpkin parades..etc
I had a great time and can't wait to go again for a different seasonal theme.
It was great because we were both very excited to eat 'A LOT' at disneyland!
So here are some cute looking foods from TDL :)
Only in Japan, you can find such "cute" foods :) 

今日は友人と一緒に東京ディズニーランドへ!
たまたまハロウィンテーマでかぼちゃだらけになっていて
可愛かった〜!元々食いしん坊な私ですが、友人も一緒になって
今日いっぱいディズニーランドでご飯が食べたいと言ってくれたので
可愛いご飯をいっぱい探してきました^^
ハロウィンテーマだったので「かぼちゃ味」が多くて本当幸せでした〜!

Fried Chicken Bun
フライドチキンが入ったグローブシェイプパオ
ミッキーの手が可愛い!

 Seafood Gratin
シーフードグラタン

Little green men mochi filled with 3 different flavors of cream.
お餅みたいな中に3つ違った味のクリームが入っていて
ストロベリー、チョコ、バニラでした。

Only in Halloween season! Pumpkin Churros.
ハロウィン限定パンプキンチュロス
これを楽しみにしてた!

Can you tell? The churro was shaped of Mickey Mouse.
よく見てみるとチュロスの形がミッキーでした。
凝ってるな〜

BBQ beef with rice.
焼き肉丼!あまり普段焼き肉丼などはチョイスしないけど
このゆで卵が可愛くて注文しました^^;

Lastly this! I didn't know what it was until I ordered it, but it was Japanese tea snack
made out of sweet bean curd. Interesting...!
あんまん?なのかなと注文してみたら実は和菓子で
あんこで出来たマイクでした。笑 500円玉より一回り大きいくらいのサイズで
想像していた以上に小さかったのでびっくり!
ごちそうさまでした。

If you like my recipe, please 'share' by clicking below.
レシピを気に入った方はシェアをしてね。

0 件のコメント:

コメントを投稿

ShareThis